Poszukujemy osoby na stanowisko

Specjalista ds. komunikacji marketingowej

Miejsce pracy: Kraków

Kim jesteśmy

Informacje o naszej firmie znajdziesz TUTAJ


Kogo szukamy

To propozycja dla pasjonata marketingu, który dołączy do naszego zespołu marketingu i wesprze nas w zadaniach content marketingowych. Szukamy osoby, która lubi pracować i rozmawiać z ludźmi. Do tego jeszcze lubi odkrywać nową wiedzę, zadawać pytania, szukać odpowiedzi i uczyć się nowych rzeczy - zarówno z zakresu marketingu jak i z zakresu technologii medycznych. Jeśli ponadto nie jest Ci obca komunikacja w SM, a swoją przyszłość zawodową wiążesz z tworzeniem świetnych treści marketingowych to jest propozycja dla Ciebie.


Twoje podstawowe codzienne zadania

  • tworzenie różnych informacji/tekstów nt. produktów i technologii, w języku polskim, np.: artykuły i wpisy na stronie www, posty FB i IG, teksty broszur, newsletterów, katalogów, reklam
  • proste prace związane z obróbką zdjęć i grafik ( UWAGA: NIE szukamy grafika, ale prosta obróbka zdjęcia do SM, newslettera czy na www będzie Twoim zadaniem)
  • kontakty z osobami z naszego działu produktów i ustalanie z nimi tematyki tworzonych materiałów
  • kiedy poznasz już nasze produkty - inicjowanie tworzenia wartościowych treści produktowych, w różnych formach (np. kampanie FB, drukowane ulotki)
  • zamieszczanie tekstów i zdjęć na stronie www za pomocą systemu CMS
  • zamieszczenie postów na firmowym fanpagu oraz ich udostępnianie na grupach zawodowych na FB
  • kontakty z grafikami przy okazji tworzenia ulotek lub reklam i koordynowania ich pracy
  • tłumaczenia tekstów produktowo - merytorycznych z j. angielskiego na polski ( spokojnie, możesz korzystać z pomocy elektronicznych tłumaczy :))
  • kontakty z naszymi partnerami - producentami (firmy zagraniczne) w j.angielskim, w celu uzyskania materiałów informacyjnych

Czego od Ciebie oczekujemy

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (2 lata)
  • doświadczenia i umiejętności tworzenia zróżnicowanych treści marketingowych (tekst + obraz) - poparte przykładami (posty w SM, wpisy na www, katalogi, broszury, artykuły itp.)
  • nienagannej znajomości języka polskiego - to dla nas bardzo ważne
  • znajomości j. angielskiego na poziomie B2/C1
  • wysokiego poczucie estetyki
  • znajomości prostego programu do obróbki zdjęć, w podstawowym zakresie (programy typu CANVA, GIMP, IRFANVIEW, PAINT NET, inne)
  • wykształcenia wyższego marketingowego lub pokrewnego (np. zarządzenie, komunikacja, dziennikarstwo, reklama, PR)

Dodatkowymi atutami będą:

  • doświadczenie w pracy przy post produkcji zdjęć i materiału video (znajomość programów typu Filmora)
  • doświadczenie w publikowaniu treści w SM (FB, YT, Linkedin)
  • doświadczenie w pracy z systemami CMS (zarządzenie treścią stron www)
  • znajomość panelu "Facebook Menadżer Firmy"
  • znajomość systemu Freshmail
  • podstawowa znajomość panelu Google Analitycs
  • znajomość zasad dotyczących tworzenia treści pod kątem SEO
  • doświadczenie w komunikacji B2B
  • doświadczenie w branży medycznej lub farmaceutycznej

W zamian za Twoją pracę możemy Ci zaproponować:

  • możliwość tworzenia komunikacji marketingowej dla prestiżowych, międzynarodowych marek medycznych
  • rozwijającą pracę w międzynarodowym środowisku i możliwość stosowania języka angielskiego na co dzień
  • pracę stacjonarną w naszym biurze w Krakowie, przy ul. Lea, w godz. od 9:00 do 17:00
  • umowę o pracę
  • system premiowy po okresie próbnym
  • dofinansowanie dodatkowej opieki medycznej, po dłuższym okresie zatrudnienia
  • szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym

Jak wygląda proces rekrutacji

Szczegółowy opis i kolejne kroki znajdziesz poniżej, w kolejnym akapicie

Czujesz, że ta oferta jest dla Ciebie? Nie wahaj się i aplikuj!

Prosimy o przesłanie aplikacji do naszego partnera - Agencji ATERIMA. 

Link do formularza zgłoszeniowego znajdziesz TUTAJ

Jak wygląda proces rekrutacji

Krok 1. WYSYŁASZ DOKUMENTY  DO AGENCJI REKRUTACYJNEJ - NASZEGO PARTNERA W TEJ REKRUTACJI

Wejdź na stronę agencji rekrutacyjnej i wyślij swoje zgłoszenie.  TUTAJ znajdziesz link

Rekruterzy zapoznają się z Twoimi dokumentami i sprawdzają, czy Twoje oczekiwania i możliwości są zbieżne z tym, co możemy Ci dziś zaproponować i czego oczekujemy. Zależy nam na Twojej i naszej satysfakcji i długofalowej współpracy więc dopasowanie do wzajemnych oczekiwań jest tutaj kluczowe.

Krok 2. ROZMOWA Z AGENCJĄ REKRUTACYJNĄ
Agencja rekrutacyjna kontaktuje się Tobą, przeprowadza pierwsze rozmowy (telefonicznie). Agencja może poprosić Cię o dostarczenie próbek Twoich dotychczasowych dokonań zawodowych.

UWAGA: Agencja będzie się kontaktować z wybranymi Kandydatami.

Krok 3. SPOTKANIE "ON LINE" Z  NAMI
Zapraszamy Cię na spotkanie "face to face" z nami. Spotkanie ma formę video - rozmowy. Być może poprosimy Cię o wykonanie "w domu" i przesłanie do nas prostych zadań copywriterskich.

KROK 4. OFERTA ZATRUDNIENIA
Przedstawiamy Ci naszą szczegółową ofertę zatrudnienia lub dziękujemy za udział w procesie rekrutacji (mailowo lub telefonicznie)

Krok 5. ROZPOCZYNASZ PRACĘ W NASZEJ FIRMIE 🙂

Czujesz, że ta oferta jest dla Ciebie? Nie wahaj się i aplikuj!

Prosimy o przesłanie aplikacji do naszego partnera - Agencji ATERIMA. 

Link do formularza zgłoszeniowego znajdziesz TUTAJ

Newsletter

Jesteś lekarzem lub profesjonalistą
z branży medycznej?
Zobacz nowości
z branży, filmy, gorące informacje
o szkoleniach, webinarach i super ofertach - to wszystko znajdziesz w naszych newsletterach.

Porozmawiajmy o skalero - piaskarce Mectron Combi Touch

Wypełnienie formularz. Skontaktujemy się z Tobą w wybranym przez Ciebie terminie.

Potwierdź, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych i akceptujesz "Politykę prywatności"

FreshMail.pl