Lkontakt_serwis_header_01

Serwis i naprawa

Co zrobić, jeśli zakupione u nas urządzenie przestanie prawidłowo pracować? Prosimy Cię o zastosowanie się do następujących wskazówek:

1. Napisz lub zadzwoń do nas

W pierwszej kolejności prosimy skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailem. Podczas rozmowy/korespondencji zapytamy Cię o szczegóły usterki.

Może się  zdarzyć, że do przywrócenia prawidłowej pracy urządzenia wystarczy instruktaż telefoniczny lub wizyta naszego przedstawiciela i naprawa zakończy się na tym etapie.

Możesz skontaktować się z naszym się Biurem Obsługi Klienta lub Regionalnym Doradcą odpowiedzialnym za Twój region lub Specjalistą Produktowym.

  • Biuro Obsługi Klienta:

T: 124234920, E: biuro(at)fmdental.pl

Jeśli jednak w czasie rozmowy ocenimy, iż urządzenie wymaga dokładniejszej ekspertyzy lub serwisu to poprosimy Cię o wysłanie do nas urządzenia wraz wypełnionym "Formularzem zgłoszenia serwisowego"

2. Wypełnij i wyślij "Formularz zgłoszenia serwisowego"

Prosimy Cię o wypełnienie i odesłanie do nas wypełnionego "Formularza":

  1. pobierz "Formularz" (dostępny w formacie PDF)
  2. wypełnij go na komputerze i wydrukuj wypełnioną kopię lub wydrukuj pusty "Formularz" i czytelnie, ręcznie uzupełnij wszystkie wymagane pola
  3.  podpisz "Formularz"  w odpowiednim, wskazanym miejscu
  4. koniecznie wyślij do nas wypełniona kopię "Formularza" wraz z urządzeniem

Dodatkowo możesz przesłać do nas "Formularz" również drogą  elektroniczną:

  1. zrób zdjęcie lub skan wypełnionego i podpisanego "Formularza"
  2. plik ze zdjęciem/skanem wyślij mailem na adres: biuro(at)fmdental.pl

3. Wyślij urządzenie wraz z papierową kopią "Formularza"

Jeśli ustaliłeś już z naszym BOK, iż urządzenie ma zostać odesłane do nas, to:

  1. zapakuj bezpiecznie urządzenie
  2. koniecznie dołącz do przesyłki wydrukowany i wypełniony "Formularz"
  3. przesyłkę wyślij na adres:

FM Produkty Dla Stomatologii W. Feć, B. Feć Sp. j.
Ul. J. Lea 112
30-133 Kraków

Dostarczenie urządzenia bez dołączonego "Formularza zgłoszenia serwisowego" wydłuży czas oczekiwania na wstępną informację na temat naprawy urządzenia, do czasu dostarczenia "Formularza".

4. Informację zwrotną ws. zgłoszenia i naprawy urządzenia otrzymasz od nas w ciągu 14 dni.

Newsletter

Jesteś lekarzem lub profesjonalistą
z branży medycznej?
Zobacz nowości
z branży, filmy, gorące informacje
o szkoleniach, webinarach i super ofertach - to wszystko znajdziesz w naszych newsletterach.
FreshMail.pl

Porozmawiajmy o skalero - piaskarce Mectron Combi Touch

Wypełnienie formularz. Skontaktujemy się z Tobą w wybranym przez Ciebie terminie.

Potwierdź, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych i akceptujesz "Politykę prywatności"

FreshMail.pl